Pattaya Adventures - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Paul Sutman - WaarBenJij.nu Pattaya Adventures - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Paul Sutman - WaarBenJij.nu

Pattaya Adventures

Door: Paul Sutman

Blijf op de hoogte en volg Paul

30 September 2011 | Nepal, Kathmandu

Hey everyone!

'Morgen' is nog steeds een ruim begrip, vooral als je aan het reizen bent heb ik gemerkt. Maar goed, ik ga verder waar ik was ok? xx

Na het daypack-incident wilde ik gewoon weg uit Bangkok. Dus ik in de taxi naar Pattaya. Bij aankomst werd ik meteen warm onvangen door groepjes BeerBar-girls.. prostituees dus.. hahaha! Eerst wat gegeten op de boulevard en op het internet gecheckt of er een goedkope, toffe guesthouse in de buurt was. En dat was zo inderdaad.

Sabaidee Guesthouse is van Richard (UK) en Penn (Thai).. superlieve mensen, echt een aanrader. Rich vertelde me wat voor een stad Pattaya eigenlijk was.. ff schrikken. Veel westerse mensen komen hier om voor korte/lange tijd of zelfs pensioen-tijd volledig los te gaan. Uit de kleine dorpjes van Thailand komen de mooiste meiden naar Pattaya om hun lichaam te verkopen en zo de volledige familie te ondersteunen.. Heartbreaking..

Maar.. dit is gelukkig niet alles. Er zijn ook veel westerse mensen die in Pattaya wonen om te ondernemen en die getrouwd zijn met een Thaise, zoals Rich. Deze mensen doen hun eigen ding, temidden van de sexindustrie. Zo ben ik veel toffe mensen tegengekomen zoals Stein uit Denemarken. De Tattoo Bar is van hem en ik heb heel veel locale Thaise mensen leren kennen die me wederom als familie beschouwden.

Op de tweede dag viel mijn Iphone uit mijn zak in een sung-tao.. een open taxi waarvan er ongeveer 500 rondrijden... hele dag gebeld.. op een gegeven moment was het nummer niet meer bereikbaar.. Iemand in Pattaya heel erg blij denk ik.. Materiele zaken loslaten moest ik toch nog op een dieper niveau leren.. En altijd scherp blijven en je belongings veilig houden natuurlijk.. I'm such a puppy!

Verder in Pattaya mijn visumaanvraag voor india geregeld en lekker muziek gemaakt met locale bands. Om vervolgens naar Koh Chang te vertrekken.. Aangeraden door Germano, mijn broeder en reisguru (lovelovelove) wat een ongeloofelijk paradijs...

xxx

  • 30 September 2011 - 11:24

    Kimberley Ziethof:

    Je loopt achter Paul, je bent al in Nepal toch? :p

  • 30 September 2011 - 19:57

    Eva:

    hey babe!!

    Wat een heerlijk leven heb je daar zeg!! jammer van de spullen die je kwijt bent geraakt maar het is inderdaad een goede leerweg om te relativeren. :-) Fijn dat de mensen je allemaal zo aardig ontvangen!! Ben benieuwd naar je volgende reisverslagen!!

    Kus vanuit London ;-)

  • 30 September 2011 - 19:57

    Eva:

    hey babe!!

    Wat een heerlijk leven heb je daar zeg!! jammer van de spullen die je kwijt bent geraakt maar het is inderdaad een goede leerweg om te relativeren. :-) Fijn dat de mensen je allemaal zo aardig ontvangen!! Ben benieuwd naar je volgende reisverslagen!!

    Kus vanuit London ;-)

  • 02 Oktober 2011 - 21:27

    Merlijn Nash:

    Hey dude, jij blijft maar spullen kwijtraken daar hé! Misschien een grap van de Dalai Lama, ik toch dat hij humor had (en wat voor) :/
    O well... might as well keep going forward! Veel plezier, love Merlin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Cultuur, Natuur, Avontuur, Zoet/Zuur, Geen-Frituur, Geen-Huur, Water/Vuur, Warm/Guur, Zelfbestuur, Niet-te-Duur, Door-de-Muur, Clair-Obscur, Haute-Couture, Verjongingskuur, Wereldbuur, Secuur en Op-den-Duur weer terug naar de basis, want die is puur.. xx Paul

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 9577

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 April 2012

Zuidoost Azië, Nepal en India

Landen bezocht: