And so it begins.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Sutman - WaarBenJij.nu And so it begins.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Sutman - WaarBenJij.nu

And so it begins..

Door: Paul Sutman

Blijf op de hoogte en volg Paul

09 September 2011 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal!
Na lang wachten aan jullie kant, en de meest intense week van mijn leven aan mijn kant, is hier mijn eerste verslag. Op facebook en youtube zijn al wat dingen te vinden trouwens.

Dus.. Na een dikke bult afscheidsfeestjes stond ik vorige week donderdag dus toch ineens in m'n eentje bij de gate van mijn vlucht naar Bangkok. Wat een headtrip.. Een enorme bult energie die door je lijf heengiert en die nog niet weet aan welke emotie het zich mag verbinden.. Dus dan komen ze allemaal maar langs. Toen ik eenmaal zat kwam de vriendelijke Wolfgang Stephan naast me zitten. Hij had al veel gereisd en gaf me veel goede tips, die mijn gevoel ook meteen een positieve boost gaven. Lange vlucht, niet geslapen maar eenmaal in Bangkok aangekomen ging het perfect met bagage, taxi en hotel. Supertrots stapte ik onder de douche.. maar toen was ik nog niet de straat opgeweest...

Wat een shock! En wat blijk ik achterdochtig te zijn in een vreemde omgeving! Het leek alsof iedereen het op mij gemunt had.. Met m'n ziel onder m'n arm, jetlag in m'n benen en hartslag in m'n keel ging ik op Khao San Road zitten met een colaatje om mezelf op een rijtje te krijgen. Toen ik een engelse gozer (Micky) achter me spontaan hoorde aanknopen met z'n buren dacht ik, fok it, hem heb ik echt even nodig. Ik heb m'n verhaal en gevoel met hem gedeeld en kwam in een warm bad van herkenning terecht, gelukkig!

Ok, Fast Forward: na een biertje wat extra geld gepint, wat ook fijn was, want dan kun je tenminste ook iets, en toen dus een gitaar gekocht! Ik ging weer terug naar Micky en na 3 akkoorden en een rifje had ik er 8 vrienden bij.. Woehoew!!!! Mooie eerste avond gevierd, superveel goede tips gekregen en tot in de kleine uurtjes doorgehaald met een groep toffe russen met whiskey.. :)

Op de tweede dag werd ik superbelabberd wakker met een kater en een gefokt ritme, dat was dus de jetlag.. dat eerste was gewoon moeheid van het niet slapen.. Maar goed, dit verhaal gaat nog wel even zo door, maar niet nu. Ik zit namelijk nu op het paradijs Koh Chang en ik ga wat eten! :D Morgen vul ik weer aan, want de komende week zit ik hier keihard te relaxen en is er dus ook tijd om rustig te computeren.

Bedankt voor alle fijne reacties, het doet me meer dan je denkt. LoveLoveLove en tot morgen! Xx

  • 09 September 2011 - 12:37

    Kim:

    Top je verhaal, blijf ons vooral op de hoogte houden!! Dikke kus en knuffel

  • 09 September 2011 - 12:41

    Eva:

    Wauw Paul wat een fijn reisverslag!! Mooi hoe je die gevoelens omschrijft!! Ik zat er helemaal in!! hahah! Fijn dat je al wat vrienden hebt leren kennen!! Kijk uit naar je volgende verslagen!

    Kus kus Eva

  • 09 September 2011 - 12:52

    Dorine:

    Superleuk om je verhaal te lezen! Dat drankje doen we wel als je weer terug bent :).
    Heel veel plezier!
    Ik wens je veel mooie ervaringen!
    Tot morgen. X

  • 09 September 2011 - 13:25

    Paul:

    Tjesus wat een happening! Klinkt geweldig, fijn om te lezen! K was er zo doorheen :)

    Leef en wees zacht,
    wees warm,
    wees eerlijk,
    wees oprecht,
    En wees eenzaam bij keus...

    X

  • 09 September 2011 - 13:31

    Koen:

    Hey mr. Sutman!
    Klasse dat je er bent! Drank, onbekende Russen, Jetlag en een gammele gitaar. Ik zie zo een nieuwe Hollywood film ontstaan of een nieuwe episode van 'Locked up Abroad'.. so be aware! ;)

    Veel plezier daar!!!

    Greetz,
    Koen

    PS: onbekende omgeving, alcohol en een gitaar doet mij denken aan avondje doorhalen in cafetaria 't Haspeltje.. haha!




  • 09 September 2011 - 14:28

    A3:

    Na een week vol spanning gewacht, dan toch het 1e verslag, heel mooi, ik kan me de spanning goed voorstellen. heel mooi die 1e avond al met vrienden en muziek. nu de foto's nog.

  • 09 September 2011 - 16:01

    Little Sis:

    Hey broer,
    Wat ontzettend fijn om je verslag te lezen, al zou ik op die eenzame momenten gelijk bij je willen zijn maar dat ben ik in gedachten. Wat een ervaringen al in zo`n korte tijd, pfff. Ik ben ape trots, en kijk weer uit naar je volgende verhaal. Weet dat ik iedere dag lekker bij je ben en dat ik heeeeel veeeeeel van je hou.
    Dikke smakkerd! AUWWWW, XxXxX

  • 09 September 2011 - 17:22

    Marleen:

    Hey Paul,

    Ik ben trots op je, ik vind het echt stoer van je om z`n reis te maken. Ik blijf je verhalen lezen.

    xx

  • 09 September 2011 - 23:24

    Merlijn:

    Cool! Ben je dr net, krijg je meteen een harde levensles voor je kiezen ;) Tof dat je met je jetlag en moeheid toch wel snel een soort chill-out space hebt gevonden! Superleuk om te lezen ook over hoe t daar met je is. Keep 'em comin'!

  • 10 September 2011 - 06:30

    RocknRolf:

    Fucking vet ouweee!!!

  • 10 September 2011 - 09:18

    Renata :

    haha in thailand mag je je achterdochtig voelen! Ze proberen je van alles aan te smeren!
    Ga je ook nog naar Koh Phiphi?

    Veel plezier!

  • 10 September 2011 - 11:12

    Paul Sutman:

    Thanks guys!!!!! xxxxxxx

  • 14 September 2011 - 18:06

    Rianne En Vincent:

    Hey Paul,wat ontzettend goed om te horen dat het je goed gaat,wel balen van je laptop etc.
    en stoer van je dat je insekten hebt gegeten,mij niet gezien...
    We houden je in de gaten en blijf typen want het is echt leuk! zijn wij er ook een beetje bij....
    groetjes ook van pappa en kids.
    xxxxx have fun!
    ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Cultuur, Natuur, Avontuur, Zoet/Zuur, Geen-Frituur, Geen-Huur, Water/Vuur, Warm/Guur, Zelfbestuur, Niet-te-Duur, Door-de-Muur, Clair-Obscur, Haute-Couture, Verjongingskuur, Wereldbuur, Secuur en Op-den-Duur weer terug naar de basis, want die is puur.. xx Paul

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 9584

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 April 2012

Zuidoost Azië, Nepal en India

Landen bezocht: