Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Sutman - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Paul Sutman - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Paul Sutman

Blijf op de hoogte en volg Paul

10 September 2011 | Thailand, Bangkok

Bedankt weer voor de leuke reacties, doet me goed!!

Dus.. dag 2: ik werd wakkergebonkt omdat ik de kamer ook weer uitmoest, hij was alweer gereserveerd.. Bleh!

Maar ik heb het gered, met backpack en gitaar in de tuktuk naar het hotel bij Khao San Road. Die middag lekker rustig aan gedaan en nieuwe snaren op de gitaar gezet. Ook de eerste monsoon-bui te pakken gehad, zie het filmpje hier: http://www.youtube.com/watch?v=egFNyrGPkSs Ook voorzichtig mijn eerste thaise maaltijd gehad, heerlijk!

Alles stond blank, dus met poncho en soppende schoenen naar een terrasje gegaan, waar de Engelse Tyler en Indiaase Ranj met hun superschattige dochtertje Tyra bij me kwamen zitten. Met hun ontzettend fijn gekletst en veel India-tips gekregen. Zie filmpje hier; http://www.youtube.com/user/paulsutman#p/u/8/53-A74MRDYE

Later nog met Ieren zitten kletsen en uiteindelijk met een 'vriendinnetje' naar het hotel gegaan.. Geen prostituee of ladyboy, maar een local. Erg gezellig! :D

dag 3 was ontzettend extreem. Na wat tempels bezocht te hebben braken mijn emoties echt door toen ik in een prachtig parkje terecht kwam. Zie youtube.com/paulsutman voor de filmpjes.

Toen ik bij een thais straattentje inclusief thaise bluesgitarist ging zitten om te eten, werd ik meteen gewenkt door 2 australiers van rond de 40. Of ik bij hun aan tafel wilde eten, supervet toch?!! Zo gezegd zo gedaan, behoorlijk pittig eten maar ook weer prachtige tips voor Laos en Cambodia. Beste tip; just dive in. Gewoon doen, dus die avond ook gefrituurde insecten gegeten. Lang niet zo slecht eigenlijk! Ook in een bar mogen zingen, instant friendmaker! Heel veel vrienden gemaakt, heel veel gedronken. Om 5 uur nog gitaargespeeld en met mijn stomme kop mijn daypack laten staan.. schade? Macbook weg, Rolf's schoentje weg, foto's weg, camera weg, schrijfblok met facebook info en m'n waardigheid was ook ver te zoeken.. Dat geeft nogal een kater...

Op dag 4 veiligheidscamera's gecheckt, niks teruggevonden, te laat bij de ambassade van India voor een visum om vervolgens the fuck uit Bangkok te vertrekken. Gelukkig in de taxi even rustig kunnen bellen met mams om vervolgens te vertrekken naar Pattaya, sextoerisme-hoofdstad van de wereld.. :D

Morgen weer meer! Dikke Xx,
Paul

ps: zet ook even je achternaam bij reacties, dan weet ik zeker wie je bent!

  • 10 September 2011 - 13:38

    A3 Dijke:

    Leuke fimpjes, ze mogen wel wat duidelijker en niet alleen maar opnames van avonden, zuipfeesten ed. We hebben ook belangstelling voor de omgeving bij daglicht. Jammer van het verlies, dat is te overkomen en volgende keer pas je beter op, uit alle situaties leer je weer iets. Veel plezier verder en tot het volgende verslag.

  • 11 September 2011 - 09:40

    Eljo In 't Hout:

    Ha Paul,
    Wat een turbulente eerste dagen zeg! Je emoties komen me zeer bekend voor: bij alle reizen die ik maakte vroeg ik me de eerste dagen af waarom ik dit mezelf in hemelsnaam aan deed. Maar op een gegeven moment valt het kwartje: je leert mensen kennen en het blijkt echt super te zijn :-) Ik hoop dat dat voor jou ook steeds meer gaat gelden...
    Tof verslag in elk geval, ik blijf je zeker volgen!
    Groetjes, Eljo

  • 12 September 2011 - 08:38

    Astrid Sutman:

    Ha jongen!

    Oma vind het fijn dat alles verder goed met je is en heb haar op youtube al wat filmpjes laten zien..."Dat dat állemaal in die telefoon past he?" zeggen ze dan, hahahahaha! Ook heb ik net geprobeerd te smsen, maar weet niet of dat goed is gegaan. Pas goed op jezelf en veel plezier. Op naar je volgende verslag.
    Dikke pakkerd en love u XXX
    Astrid

  • 12 September 2011 - 14:17

    John Nijenhof:

    Ha Neef,
    leuk om je reisverslagen te lezen.
    Blijf je zeker volgen en kijk uit naar de "streetmusic"van je.
    Wat je zeker moet bezoeken in Pattaya is Boedha in the mountain.
    Ik blijf je volgen......
    Pas op jezelf


  • 13 September 2011 - 08:58

    RocknRolf:

    Hey brotha!!! Vind je filmpjes supervet :)
    Mis je wel al erg hier man!! Een volgend reisje moeten we misschien maar eens samen pakken!!

    love u duder!

    xxx Rolfman

  • 14 September 2011 - 17:26

    Etienne V.d Velden:

    Heel cool!
    Ik wou dat ik erbij was
    succes

  • 14 September 2011 - 18:09

    Rianne En Vincent:

    Hey Paul,wat ontzettend goed om te horen dat het je goed gaat,wel balen van je laptop etc.
    en stoer van je dat je insekten hebt gegeten,mij niet gezien...
    We houden je in de gaten en blijf typen want het is echt leuk! zijn wij er ook een beetje bij....
    groetjes ook van pappa en kids.
    xxxxx have fun!
    ciao

  • 14 September 2011 - 20:50

    Niene Plume:

    Hey Paul!! =]

    Klinkt allemaal super zeg!!
    Helemaal geweldig dat je dit doet, vind het leuk om alles te lezen en nog lekker wat van je te horen!
    Wel vervelend dat je spullen weg zijn man! =[
    Maarja, het komt allemaal wel weer goed en zo te lezen is het daar prachtig!

    Heel veel plezier nog en groetjes uit Winterswijk!

    -Niene! =]

  • 17 September 2011 - 16:24

    Merlijn Nash:

    Fucked up van je backpack man! Wel hele vette filmpjes, dat dan weer wel ;) Super mooi dat er echt iets belangrijks voor je gebeurt nu!!

  • 29 Oktober 2011 - 18:18

    Guitarboy:

    Klinkt leuk meneer Sutman. Balen van je macbook. Gelukkig heb je je gitaar nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Cultuur, Natuur, Avontuur, Zoet/Zuur, Geen-Frituur, Geen-Huur, Water/Vuur, Warm/Guur, Zelfbestuur, Niet-te-Duur, Door-de-Muur, Clair-Obscur, Haute-Couture, Verjongingskuur, Wereldbuur, Secuur en Op-den-Duur weer terug naar de basis, want die is puur.. xx Paul

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 9579

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 01 April 2012

Zuidoost Azië, Nepal en India

Landen bezocht: